Thursday, June 18, 2009

Перший досвід керування SEAT Toledo

Іван: Перші враження від водіння просто важко описати. Із моїм не багатим досвідом водіння (30 годин) автомобіль підкорився з першого разу.
До цього керував тільки старим фордом та ВВ Кедді і подекуди мав проблеми із рушанням. В цій машині поки жодного разу цього не відчув. Стартує з місця просто неперевершено, на світлофорі можна і позмагатись (один раз спробував - більше не буду). Шумоізоляція дуже гарна, починаєш чути двигун вище 4000. Правда трохи важко з габаритами так як ще немає звички, але з кожною водійською годиною стає легше.

Комфорт, сказати що в машині комфортно то нічого не сказати. Перша довга наша поїздка тривала 1,5 год - змучилась тільки нога на педалі газу від непривички (зараз все добре). Наступна поїздка тривала більше 2 годин і теж все нормально. Бокова підтримка передніх сидінь - така як потрібна, навіть у крутому повороті не потрібно шукати точку опори руками щоб не випаси - достатньо просто сидіти.
Круїз-контроль, хто ще не має такого купіть собі супер штука воно таке помічне, потиснув кнопку, а вона далі сама собі їде тільки кермуй собі.
Салон, просто зачот, місця купа і ще трохи, а багажник йой ну ще не знайшли поки що таке аби заповнило його.
Ага особлива тема двірників - вони не тільки дизайнисто виглядають, а ще і напрочуд ефективно працюють. Їхали у сильну зливу за секунду заліпляло вітрове скло, але тут як тут підступно виїжджають дірники і води як не було.
Гальма, люблю ці гальма. Отак намітив собі точку де маєш зупинитись і потиснув один раз на педаль і воно зупинилось та де і намітив - краса. АВS поки що не спрацьовувала, але праную десь на автодромі спробувати.
Максимум то розганяли до 100 а так 70-80 іде просто неперевершено - динаміка в поворотах ого мабуть як у вольво (із реклами знаю), круті чи пологі повороти описує чітко і без будь яких кренів, а якщо потрібно вміє і різко повернути.
Аудіо системи вистачає вдосталь, правда от музика по радіо зазвичай та що за гроші (не дуже якісна), ха але там є МРЗі яке грає що захочеш.
Клімат контроль вміє дути туди де тобі потрібно, інженери тут постарались.

Йой, а коли ставиш на охорону і вона складає свої люстерка так у спальний режим то просто заглядєніє, отак і радіємо, а ще катаємось усюди.

Софія: Машина справді дуже класна і вушка (люстерка) складаються безподобно і двірники має інтєлєктуйні))) швидкість руху яких змінюється з швидкістю руху самого автомобіля... але є ще емоційна сторона такої події як купівля автомобіля, сторона про яку більше притаманно говорити жінкам... Так от найважчим мабуть був день коли ми забирали її з салону, досвіду водіння практично нема а їхати треба, у Львові це не так просто - густина машин велика, правила дорожнього руху відомі мабуть лише половині водіїв тому вирушаючи в дорогу ти ризикуєш не лише потрапити в неприємну ситуацію через власну неуважність чи брак досвіду а й через будь якого учасника дорожнього руху, погодьтесь є за що похвилюватись у свій перший повноцінний день за кермом... Але як не дивно хвилювалась в основному я))) Іван був доволі спокійний...отак сів собі і поїхав без жодних проблем. Правда не думайте шо ми такі аж камікадзе - ми взяли з собою Степана (нашого друга і співробітника) з 7-ми річним досвідом водіння. Його присутність була досить корисна як для моїх нервів так і для навичок Івана. Ми отримали багато корисних порад які можна отримати лише у конкретній ситуації на дорозі + точно знали що у машині є по крайній мірі 1 людина яка адекватно зреагує на нестандартну ситуацію...правда дякувати Богу ситуацій таких не трапилось от і добре... Їзда наша виглядає приблизно так: Іван - водій, я - штурман, деколи звичайно водій злиться на штурмана що той надто багато говорить але в загальному получається досить не зле...)))....і їздити удвох досить цікаво...Так що зараз ми набираємось досвіду і звикаємо до нового члена нашої сімї :)

2 comments:

  1. так як ми уже мали змогу не тільки почитати, але й побачити ці всі чуда на свої очі (і поспостерігати водія і штурмана в дії :) ), то я приєднуюся до клубу прихильників і поціновувачів SEAT Toledo. Вушка гарні, двірники дійсно працюють :), колір не зовсім чорний, а віддає перламутровим. Плюс є стильна дизайнерська лінія, яку не відразу і помітиш (то треба дивитися а не описувати), мега-великий салон, і гіпер-великий багажник. Без останнього перевозилися би ми вантажним бусом, в кіпіші і нервах, а не спокійно і з перепочинками. Ми в захваті, і сподіваємося, що нас ще не раз покатають в цьому чуді техніки (і на озеро також! :) )

    ReplyDelete
  2. Іван і Софійка, вітаю Вас з чудовим придбанням!!! Як досвідчений водій хочу дати одну пораду: підь час руху авто, людина яка являється штурманом, може говорити водієві лише приємні речі (а саме: як органічно Ти виглядаєш за кермом такої чудової машинки; як вміло Ти проходиш цей віраж; Ти просто чудовий водій! і т.д. і т.п. ...) Емоційний фон в салоні авто має бути максимально приємний :)) А всі критичні зауваження і пропозиції або запамятовуються, або нотуються на папері і обговорюються НЕ під час руху авто... (Незалежно хто є за кермом, а хто в ролі штурмана) Повірте, це важливо! Гарних подорожей!!!

    ReplyDelete